Wales :D

Hej hopp,

Idag är det fredag :) Var en helt okej dag i receptionen, alla användargrupper var idag tillbaka efter julen så det blev mycket snack med alla goa människor och folk som kommer in här :) Ringde dock en någon förvirrad kvinna som hade bokat ett rum för nåt möte nu ikväll och ville ha projektor och trådlöst internet till mötet. Nu har vi ingen projektor och trådlöst är bara för oss som bor här, någon som jag (på mkt professionell engelska såklart) förklarade varpå kvinnan fick fulständig panik i andra änden. Lungade som tur ner sig när jag lovade att åtminstonde fixa upp en internetkabel till ikväll. Och hipp som happ hade man fixat sig lite arbete de där två timmarna som jag slutar före Lea på fredag. De är i rummet nu och ingen har hört av sig till mig så det går nog bra :)

På måndag åker jag till Wales! Ra ta ta ta :D Det är dax för TFG medterm, dvs. koneferansen alla TFG-volontärer har efter ungefär halva året. Känns så himla gött att åka iväg och få se alla igen, för denna gång är vi alla på samma gång, yeah :D Vi kommer vara på nåt schysst ställe i norra wales ute i skogen så jag blir nog inte så aktiv på internet under nästa vecka... ;) Hoppas ni klarar er :)

Ha de gött så hörs vi när jag kommer hem igen, om inget onormalt händer imån vill säga.

Tingtjong

Kommentarer
Postat av: Ellen

Yey Wales, ska bli sjukt kul o se alla igen :) Ar dock lite radd för att de ska regna en massa o va kallt :P (men de far man val klara, har u levt i Sverige i 18 ar ;))

2010-01-16 @ 20:05:33
URL: http://lifeofln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0