Första inlägget =)

Min första inlägg i min egna blogg. Min blogg, det smakar konstigt i munnen. Först skaffade jag facebook, sen köpte jag flipflopps och nu en blogg, allt det som jag mycket och länge var emot, vart ska det sluta?

Aja tillbaka till själva bloggen. Syftet med bloggen är dels att jag ska kunna få skriva av mig om allt som jag, förhoppningsvis, kommer vara med om under mitt volontär år i London och dels för att tilfredsställa alla folk som är hemmas nyfikenhet över vad jag hittar på, och ett tredje syfte blir ju såklart att jag genom att skriva slipper kanske att mamma ringer varje kväll... ;)

Vi får se vad det blir av det här...

Kommentarer
Postat av: Stene

Haha, i nästa steg... Hm... :p Bra fråga...

2009-09-08 @ 17:17:39
URL: http://pieceofapebble.blogg.se/
Postat av: mamma

Skulle mamma ringa varje kväll??? Skitsnack! asg

2009-09-08 @ 19:29:07
Postat av: Mats

Blev lite fundersam när jag skulle kolla sidan. Det fanns ju inget att se.Kör Internet Explorer Ver 6.0 Det funkar inte. Så för att glädja dig så installerade jag Firefox 3.5 ;)

2009-09-08 @ 20:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0