Hallå :)

Jag far val an en gang ta tillfallet i akt och be om ursakt for att jag inte uppdaterat :$ Jag vet inte om det fortfarande finns nagon kvar dar ute som tittar in hit da och da men man far ju alltid hoppas :)

Men assa den egentligen anledningen till att jag inte har skrivit ar ju att det inte har hant sa hemskt mycket. Sen jag skrev senast har jag mest jobbat och statt i. Jag fortsatter i receptionen med mina sma projekt, det narmasta som kommer framover ar ett event during Earth Hour den 27 mars dar jag drar ihop folk fran omradet till en traff dar anvandergrupperna fran centret far chansen att presentera sig och halla lada lite ;)
Med barnen har vi ocksa hittat pa lite, min "Swedish Day" som innefattade kottbullar med potatis och lingonsylt till mat, brannbollstunering och chokladbolls bakning var mycket uppskattat :) Under lovet byggde jag ocksa en bio i ett av rummen har, valdigt enkelt egentligen med en projektor pa en stallning, en gott och blandat stereo som jag hittade delar till lite har och var samt en bomullsduk och ett annat tygstycke av svart syntet som hangde bakom, allt detta med en farsk nerladdad film var valdigt uppskattat :D
A jsut de ja, vi var ju och akte skridskor med barnen me! Det kanske inte later sa mycket for er svenskar med for manga var det forsta gangen de stod pa ett par skridskor. Min aldsta (som ar typ 10-11) hade i basta fall statt pa ett par skridskor 3 ganger innan, sa forsta forsta gangen var jag betraktad som skridskorkungen, yeah! Men det var valdigt roligt och de var valdigt duktiga sa framat eftermiddagen kunde de flesta ta sig fram hjalpligt pa egen hand :)
Det gar bra med tonaringarna me, dryga som schyvingen men det funkar bra :)

Annars har det inte hant sa mycket, april blir en hetsig manad da jag har tva lov veckor samt en massa halsa-paande hos olika volontarer, ska bli validgt roligt :)

Ha de gott till nasta gang!

Kommentarer
Postat av: Jesper

körig månad april, o så kommer vi o ställer till de ännu mer:P men hoppas de inte ställer till för mycket bara:D Låter som att du har de redigt najs jue, gillar att du sprider våra grejer vi gör här hemma i sverige:D ha de gött!!!!

2010-03-13 @ 15:51:30
Postat av: Mats Ljungdahl

Jag läser och tycker att det verkar bra!

2010-03-25 @ 10:23:50
Postat av: mom

Kram! Saknar dig massor!!

2010-04-05 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0