Lägenheten

Som utlovat kommer även lite bilder och info om min första "egna" lägenhet *stolt* :

Detta är då mitt rum, och innan ni frågar så kan jag säga att James Dean affischen inte är min utan den satt där när jag kom och sitter endast kvar för att jag inte har något att ersätta den med just nu. Sen är det lite stökigt just nu också för vi ska åka på en fyrdagars konferans i Leeds imorgon. Det finns även två sängar, fråga inte varför, och på frågan varför båda är bäddade så är svaret att vi fick 6 uppsättningar lakan när vi kom och jag tyckte det såg trevligare ut med en bäddad säng än en obäddad. På golvet är det heltäckningsmatta, vad annars?, men det är inte så farligt som man tror. Nu har jag börjat vänja mig och det är faktiskt riktigt skönt att gå runt på.

För alla er som är intresserade, typ gäster =P,  så är detta våran toalett. Halvkaklat med dusch i badkaret, faktiskt ganska mysigt det med, och smart hylla för förvaring av alla våra saker.

Till sist har vi kommit till vardagsrummet. Det ska nog tilläggas för alla som inte får ihop planlösningen att detta är en etage lägenhet + att jag inte har tatt bilder på allt för jag tänkte att de som kommer och hälsar på ska ha lite att upptäcka själva ;) Tillbaka till vardagsrummet. Det är ett kombinerat vardagsrum och matplats (bordet i hörnet) med lite sköna soffor och en liten TV. Kan jag bara få tag i en HDMI kabel så ska jag nog lyckas koppla ihop min dator med TVn så vi kan kollla film =)

Så, jag hoppas att det är gav er en liten glimt av hur jag har det.  För er som kommer och hälsar på så kommer det serveras kall Ginger Beer (mkt popis läsk) på antingen vår stora balkong eller i våran "roof garden".

Ha de gött

Kommentarer
Postat av: Emma

Verkar mysigt hörru:)

Får komma och hälsa på när jag har lite money:)

Läser du fortfarande min blogg och håller dig uppdaterad?! kramar

2009-09-16 @ 09:10:04
URL: http://shorty9.blogg.se/
Postat av: Jesper

Låter härligt:) blir spännande o se hur de verkligen ser ut, fattade inte riktigt hur de såg ut, men desto roligare o komma o se de:) Ha de gött!!!!

2009-09-16 @ 17:00:58
Postat av: Martin Sjöstrand

Verkar riktigt fint!

2009-09-19 @ 18:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0