Högskoleprovet och dåligt internet

Jag går nu in i min fjärde vecka med värdelöst internet, i fyra veckor har internet funkat lite som det vill och därför har jag varit mer inaktiv än vanligt :( ITsupporten har nog vatt här tre gånger iaf men det funkar fortfarande inte. På tisdag kommer jag itne släppa ut dem fören jag har bra internet i lägenheten igen, eller åtminstonde låta Jenny, centrets chef, göra det. Det är mycket man kan störa sig på hos Jenny men hon är bra på att få folk att jobba.

Aja en rolig sak var att i lördags tog jag mig bort till svenska skolan här i London för att skriva högskoleprovet. Själva provet var skoj men det var hemskt innan för, no offence, det var nästan bara skåningar och stockholmare där. Skåningarna var ganska roliga och sociala men stockholmarna var ush :P Tänk er sterotypen av stockholmare vi har, snobbig och pratar asså typ ni vet?, precis så var dom. Jag hade lite svårt att hålla mig för skratt ett par gånger under dagen.
Provet kändes bra så nu väntar vi bara på resultatet, önska mig lycka till! :D

Ha'e kalas!

Kommentarer
Postat av: Martin Sjöstrand

internet är ett måste! jag blir helt handfallen(/nare?) när jag inte har tillgång till det :S hoppas det fixar sig!

usch för snobbar! hoppas du spöade dem på högskoleprovet ;)

2009-10-31 @ 12:02:10
Postat av: Llou

nu tycker jag att du är lite väl hård mot stockholmare. dom var säkert jättetrevliga, men du var för fördomsfull för att kunna upptäcka det! så det så!

2009-11-05 @ 19:49:37
URL: http://intothewilde.blogg.se/
Postat av: Simon

Du kommer förhoppningsvis överleva denna lidelse också

2009-11-09 @ 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0